965 88 55 98 - Plaza Constitución, 1, 03517 Beniardá alcaldia@beniarda.es

El treball del pa

Les noves tecnologies han fet que deixem en un segon pla moltes coses que a poc a poc van caent en l’oblit, com les clàssiques fotografies, les fetes amb rodets que després calia portar a revelar. Les càmeres actuals són còmodes, practiques, permeten fer moltíssimes fotos… però manquen de l’encant de la fotografia antiga. I perquè traure el tema de les fotografies, doncs simplement perquè ací tenim algunes d’aqueixes entranyables fotografies, fetes en blanc i negre, i que encara que semble irònic, us fem arribar a través de les noves tecnologies.

Són fotos que Rafael Caballonga, el Socarrat per als amics i autor de les mateixes, ens ha cedit perquè amb elles podem recrear, com si d’una pel·lícula es tractara, moments de la vida quotidiana de Beniardà.
Gràcies Rafael!!

El treball del camp i eines per a la fabricació del pa
www.beniarda.es
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.